اوشين دوباره مي آيد ...
متن دلخواه شما
سینما - فیلم - نمایش - بازیگری -موسیقی
شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 17:7 | بازدید : 1239 | نوشته ‌شده به دست آرش کیان | ( نظرات )

بازيگران سريال اوشين كجا هستند؟ + تصاوير

«نوبوکو اُتاوا» بازیگر سالخورده ژاپنی سریال «اوشین» است .او اول اکتبر ۱۹۲۵ به دنیا آمد و در طول فعالیت حرفه ای اش بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۴ در ۱۳۴ فیلم بازی کرد . مهمترین حضور او به عنوان یک ستاره در فیلم «داستان یک زن عاشق» است . او در سال ۱۹۷۷ با «کانتو شیندو»‌ کارگردان ژاپنی ازدواج کرد . «اُتاوا» برای بازی در فیلم «آخرین یادداشت» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل نوزدهمین آکادمی فیلم ژاپن را دریافت کرد. از دیگر فیلمهای مهم او می توان به فیلمهای «میهارا» ، «هیروشیما» و «جزیره برهنه» اشاره کرد.«اُتاوا» در ۲۲ دسامبر ۱۹۹۴ در حالی که ۶۹ سال داشت در گذشت.

بازيگران سريال اوشين كجا هستند؟ + تصاوير

«یوکو تاناکا» بازیگر مطرح ژاپنی است که در ۲۹ آوریل ۱۹۵۵ به دنیا آمد . او با بازی در فیلم (Eijanaika) محصول ۱۹۸۱ موفق به معرفی خود به سینمای ژاپن شد و چندین جایزه از جمله جایزه بهترین نقش مکمل زن را از جشنواره فیلمیوکوهاما دریافت کرد. او در سال ۱۹۸۳ بازی در سریال درام «اوشین» را تجربه کرد و از آن به بعد بود که به عنوان چهره ای جهانی شناخته شد.البته «تاناکا» دستی در گفتار پیشگی داشت و در سال ۱۹۹۷ گویندگی در نقش «بانو ابوشی» در فیلم «شاهزاده مورنونوک» را بدست آورد.در سال ۲۰۰۶ او بار دیگر از جشنواره یوکوهاما جایزه دریافت کرد و در سی اُمین دوره از جشنواره فیلم «هوچی» برای بازی در فیلم های (Hibi) و (The Milk woman) جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.او در حال حاضر با «کنجی ساوادا» که یک خواننده پاپ و از اعضای سابق گروه «تایگرز» است ، ازدواج کرده است.

بازيگران سريال اوشين كجا هستند؟ + تصاوير

«آکایو کوبایاشی»‌ ۱۱ اوت ۱۹۷۲ در توکیو متولد شد .اولین تجربه بازیگری او در سریال اوشین (۱۹۸۴) بود. او بعدها در فیلمهایی همچون «معجزه در ۴ روز» ، (Fire Fly) و سریال «معما» بازی کرد. عمده فعالیت او از سال ۲۰۰۱ به بعد آغاز شد. او در حال حاضر سریال (Joyu Reiko) را روی آنتن تلویزیون ژاپن دارد.

بازيگران سريال اوشين كجا هستند؟ + تصاوير

با تشكر ... لطفا نظر بدهيد ...




:: موضوعات مرتبط: فيلم و سينما , مطالب خواندنی و جذاب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب